daneczek76, ale na razie nam nie chodzi o składanie lusterek. przeczytaj parę postów wcześniej. chodzi o to żeby prawe lusterko zjeżdżało w dół po wrzuceniu wstecznego.
Coxoterapia dla początkujących ...
Zwiń
X
-
Coxoterapia dla początkujących ...
No i stało się. Od roku jeżdżę Octawką dosyć systematycznie ( wykręciłem w tym czasie 100kkm) i w końcu mi się zaczęło zdawać, że się popsuła. Taka mułowata. Usiadłem, tydzień czytałem archiwum Waszych postów i pojechałem do Mastersa, żeby mi zrobił diagnostykę bo co się będę pętał od Ajnasza do Kajfasza. Pan Marek wsiadł, podpiął sprzęt, pojeżdziliśmy i wyrok padł - no jak na seryjne 90 koni to śmiga jak trzeba a nawet chyba lepiej.
I tutaj zaczęło mi świtać, a może by ją dłubnąć?
Tyle, że do tej pory wydawało mi się że tuning jest dla garstki fascynatów - żeby użyć eufemizmu - kosmiczne koszta, wybuchające silniki, pali potem taki smok jak smok, ogień z rury itp przesądy. Oddaję więc honor, że dzięki temu forum dotarło do mnie, że chyba tak być nie musi - cała sztuka w tym, żeby zrobić takie auto jakiego potrzebujesz. A więc:
Jeżdżę bardzo dużo więc zużycie paliwa pozostaje dla mnie poważną kwestią.
Natłukłem już w sumie mojemu egzemplarzowi 240 kkm i choć jestem mile zaskoczony jej stanem to czy jest to auto nadające się do tuningu?
W związku z przelotami jakie robię i tak wymieniam co i raz jakąś pierdołę - jak go podkręcę będę wymieniał jeszcze więcej.
Wiem, że lubię szybko jeździć a okazji by się rozpirzyć mam dziennie przynajmniej kilka - jak wrzucę moda będę miał ich więcej.
Ale i tak się nie powstrzymałem.
Powiedziałem Specjaliście o powyższych i wyszło nam, że potrzebuję lightowego moda, który podrasuje sprzęt na tyle znacznie by jeździło się łatwiej i przyjemniej i na tyle słabo, by nie wymuszać dalszych modyfikacji mechanicznych, bez dymu i przegrzewania maszyny.
Poszło. Kręciliśmy wczoraj ale śnieg był po zbóju więc dzisiaj śmignąłem do Legnicy i nazad.
Panowie czy ja Wam muszę mówić. Moja czeszka jest chyba najsłabszą z podkręcanych tutaj ale zadowolony jestem chyba najbardziej. Wyszło jak w podpisie. Ale auto idzie płynnie, nie ma dziur, nie dusi się po zmianie biegów, między 130 a 160 czuję że rymuję i łoś w beemce 530 musiał się nieźle tłumaczyć swojej pannie dlaczego się mało nie rozpieprzył jak go skodzina objeżdżała:-). Na dodatek auto mniej pali o jakieś 0.7-0,8 litra. Średnia przelotowa wyszła mi 101km/h przy spalaniu 5,8. Aha, ze wstępnych pomiarów wyszło, że miała w serii niezłego gifta 98PS i 210 Nm. To tyle tego przydługiego postu, mam jednak nadzieję, że rozjaśni on trochę w głowach tym, którzy zaglądają tutaj z wiedzą taką jak ja tydzień temu.Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"
-
-
Gratuluje i dziekuje....
Moze Twoja opinia otworzy oczy niedowiarkom a zamknie usta "doktorkowatym" krytykom co wiedza najlepiej.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Gratulacje!
Jak na serie to faktycznie bardzo zdrowy AGR.
Co do spalania to komputer po wirusie, moze troche zanizac.
No i uwazaj, bo jak juz raz doda sie mocy, to pozniej ciezko jest przestac.
[ Dodano: Sob 24 Lut, 07 00:04 ]
I prosimy wykres do dzialu wykresy."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Re: Coxoterapia dla początkujących ...
Zamieszczone przez yossarianpl...między 130 a 160 czuję że rymuję i łoś w beemce 530 musiał się nieźle tłumaczyć swojej pannie dlaczego się mało nie rozpieprzył jak go skodzina objeżdżała:-). [...]To tyle tego przydługiego postu, mam jednak nadzieję, że rozjaśni on trochę w głowach tym, którzy zaglądają tutaj z wiedzą taką jak ja tydzień temu.
Dajcie piwo temu panu!
:idea: Jak kiedykolwiek ktos bedzie mial jeszcze jakies watpliwosci, czy dlubac, czy nie dlubac, to ten post powienien byc zawsze podawany, jako przyklad dla bojazliwych!
Komentarz
-
-
No właśnie ze spalaniem sprawdzę w tygodniu, gdy robię okrągłe kółka i mogę nalać do wystrzału z pistoletu na tym samym pistolecie.
Co do mocy już dzwoniłem do Mastersa mówiąc, że jest niedobrze - podoba mi się. Ale to chyba w następnym egzemplarzu. W tym raczej zainwestuje w jakieś zawieszenie i hamulce, żeby radość nie była za krótka :-)Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinJak kiedykolwiek ktos bedzie mial jeszcze jakies watpliwosci, czy dlubac, czy nie dlubac, to ten post powienien byc zawsze podawany, jako przyklad dla bojazliwych!
Erotomanom gawedziarzom, malkontentom i innym skrytobojczym parowkozercom, od dzis mowimy stanowczo NIE! :lol:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yossarianplraczej zainwestuje w jakieś zawieszenie i hamulce, żeby radość nie była za krótka
Powiem wam ze wczoraj Ali dłubnął autko mojego szwagra 110KM Passek Automat :P uwierzcie mi ze ten samochód nie jeździł, dosłownie :!:
Teraz idzie bosko :diabelski_usmiech soty za OTŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TymonPowiem wam ze wczoraj Ali dłubnął autko mojego szwagra 110KM Passek Automat uwierzcie mi ze ten samochód nie jeździł, dosłownie
Teraz idzie bosko soty za OT
yossarianpl, Grunt to że jesteś zadowolony , życzymy bezawaryjnej jazdyByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Re: Coxoterapia dla początkujących ...
Zamieszczone przez KruPinZamieszczone przez yossarianpl...między 130 a 160 czuję że rymuję i łoś w beemce 530 musiał się nieźle tłumaczyć swojej pannie dlaczego się mało nie rozpieprzył jak go skodzina objeżdżała:-). [...]To tyle tego przydługiego postu, mam jednak nadzieję, że rozjaśni on trochę w głowach tym, którzy zaglądają tutaj z wiedzą taką jak ja tydzień temu.
Dajcie piwo temu panu!
:idea: Jak kiedykolwiek ktos bedzie mial jeszcze jakies watpliwosci, czy dlubac, czy nie dlubac, to ten post powienien byc zawsze podawany, jako przyklad dla bojazliwych!--------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hermanKruPin,mniemam ze nie chodzi ci o to ze kolega objechał 530??nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hermanKruPin,mniemam ze nie chodzi ci o to ze kolega objechał 530??
Zamieszczone przez yossarianplAle auto idzie płynnie, nie ma dziur, nie dusi się po zmianie biegów, między 130 a 160 czuję że rymujęsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975tez tak mysle bo start tym czyms do 530 - nawet z emerytem na pokladzie skonczyloby sie zupelnie innym wynikiem, swoja droga troche koksu wiecej pod maska i juz ludzie mysla ze rakieta jezdza :diabelski_usmiech
Co do objeżdżania, po prostu tak wyszło bo kierownik nieemeryt po prostu nie bardzo się potrafił znaleźć się w normalnym ruchu drogowym i normalnie musiałbym się za nim wlec x kilometrów nie mając wystarczającego zapasu, żeby go przy 140-150 wyprzedzić A teraz miałem. Śmiech mnie po prostu ogarnął bo ten debil jak zobaczył, że go skodzinka wyprzedza to po prostu nie chciał mnie puścić i dlatego się mało nie rozpirzył. Ot cała historia nie będąca zresztą meritum mojej radości.
Co do spalania, wróciłem właśnie z Gdańska. Sprawdzałem, to działa.Pali ewidentnie mniej, komputer raczej nie przekłamuje może dlatego, że dłubnięty był jeno odrobinkę.Niegdyś AGR 118@242 Master's "chill out version"
Komentarz
-
-
yossarianpl, z calym szacunkiem kolego dla Ciebie i Twojego AGR'a po modyfikacji programu sterujacego prosilbym abys nie pisal rzeczy niedorzecznych. Sam jezdzilem samochodami seryjnymi i po chip tuningu - duzo mocniejsze niz Twoje i wiem ile radosci daje posiadanie kilku KM i Nm wiecej pod noga, dostepnych w szerszym zakresie pracy silnika, ale pisanie ze ze 118 konny AGR daje dosc zapasu przy 140-150km/h aby wyprzedzic "debila" w 530 ktory na dodatek nie chcial Cie puscic jest IMO troche niebezpieczne. Jeszcze sie znajdzie taki ktory zainspirowany Twoimi wywodami swoim zczipowanym na stopare koni dyszlem (przepraszam za slowo) porwie sie na trasie za wyprzedzanie takiego auta i nie zdazy przed nadjezdzajacym z przeciwka ukrainskim kierowca Tira bo kierowca tegoz 530i przez nieuwage nacisnie troche mocniej gaz.
Polecam troche ostroznosci w ocenach swojego auta, bo choc jezdzi o niebo lepiej niz w serii (tutaj gratki dobrego moda) to wciaz jest to auto o malej mocy.
pzdrnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Wlasnie o to chodzi..Znalezc chetnego co naprawde wcisnie i pokaze gdzie jest nasze miejsce w szeregu jest ciezko, ale czasem sie znajdzie i czasem moze sie okazac ze z wygladu zadne tam super auto cie zrobi dobrze niestety(bo tych super to anwet pisal nie bede)..Dlatego uwazam ze trzeba mierzyc sily na zamiary..Polecam stracie z jakimkolwiek swiftem 1.3 16V az 103KM mocy albo Ibiza GTI czy cos w tym stylu..Mozna sie niezle wnerwic..Znam to z autopsji zanim jeszzce chipa mialem..Ale swift mnie zabil..ponad 3 mniej NM ode mnie o ok 60Km mniej a i tak dawal rade..Typowa szlifiera--------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalZamieszczone przez hermanmnie zabil..ponad 3 mniej NM ode mnie o ok 60Km mniej a i tak dawal rade..Typowa szlifiera--------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yossarianplmiędzy 130 a 160 czuję że rymuję
[ Dodano: Wto 27 Lut, 07 09:20 ]
Zamieszczone przez hermanAle swift mnie zabil
Gratuluje koledze decyzji. Tak jak Ty, uwazam, ze wprew powszechnej opinii wieksza moc zwieksza bezpieczenstwo podrózowania. Oczywiscie, jezeli dawkuje sie rozsadnie :diabelski_usmiech
A propos tego goscia z BMki - to jest jeden z najpowazniejszych powodow dla ktorych warto zrobic virusa - sa tacy co przyspieszaja jak ich wyprzedzasz. Teraz przynajmnie wieksza czesc mozesz "zgasic". A ci co maja wiecej pod maska, to raczej sie tym w czasie wyprzedzania nie popisuja (zazwyczaj)krzychu
L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
CB Cobra, B4, ATE_PD
Komentarz
-
-
Ale Ludzie o czym wy tutaj rozmawiacie :?: Sam wirus i niby rakieta :?: ad:
Owszem jest różnica, ale nie na tyle że jak pan z BMW dociśnie to i tak "ty" bedziesz szybszy i wciśniesz się przed niego.
To tyle
Sory z OTŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Dajcie sobie na wstrzym, okej?
Kolega zrobil sobie wirusa jest bardzo zadowoloby i podzielil sie z nami swoją opinią, a raczej prawie euforią.
Wiadomo, ze Octavia 90 TDI z programem nie da rady zadnej BMW 530 czy to benzynie czy dieslowi niezaleznie od roku produkcji, ale nie to jest glownym watkiem tego tematu i nie widze powodu, zeby kolege niepotrzebnjie gasic, tym bardziej, ze pisze przyjaźnie, a nie cwaniakuje...
:|TDI 205PS
Komentarz
-
Komentarz